tirsdag den 16. juni 2009

Min spæde start på en have

Havde du sprugt mig for et år siden hvad Hortensia og Asters var, havde jeg svaret at det var navnet på en meget gammel dame og et dårligt forsøg på at sige Asti i flertal.

Men nu hvor jeg har fået små forhøjede bede ser der sådan ud hjemme hos os:




Mine blå hortensiaer er helt klart toppen af kransekagen



Små søde miniasters...en lilla farve for hver af pigerne





Der er også kommet lidt "tingel-tangel" på trappen i form af lanterner

Nu mangler jeg bare lige lysene...men det er jo også en god anledning til at køre ud og shoppe

2 kommentarer:

  1. Det ser squ godt ud Bettynansen!! :-) tillykke med haven :-P

    SvarSlet
  2. det er jo helt vildt.... Blomster som kenneth ikke kan køre over med havetraktoren :0)

    SvarSlet